Podany adres e-mail nie jest powiązany
z żadnym zapytaniem.
Powiedz jak możemy Ci pomóc

PRO-S - Profesjonalne Strony Internetowe

Elbląg

6

Wiadomość została wysłana

Trzymaj rękę na pulsie! Wykonawca
niedługo
powinien się z Tobą
skontaktować.

Wiadomość do:

Jak często powinienem przeprojektowywać swoją witrynę internetową?

Autor: PRO-S - Profesjonalne Strony Internetowe, publikacja: 2021-03-05

Jak często powinieneś przeprojektowywać swoją witrynę internetową? Twoja witryna jest twoją wizytówką oraz często źródłem utrzymania, jeżeli mówimy o sklepach internetowych, więc chcesz, aby była jak najbardziej aktualna. Najprostszą odpowiedzią wydaje się: Strona internetowa powinna być przebudowywana co 2-3 lata. Niestety w rzeczywistości nie jest to takie proste… Istnieje wiele powodów, dla których witryna powinna zostać zmieniona wcześniej, ale – ogólnie rzecz biorąc – jeśli nie była ona aktualizowana w ciągu ostatnich 2 lat, prawdopodobnie powinieneś zacząć o tym myśleć.

Projektowanie i tworzenie stron internetowych

Powody aktualizacji witryny internetowej

1. Bezpieczeństwo

Zapewnienie aktualności witryny ze wszystkimi środkami ostrożności jest bardzo ważne, nie tylko dla twojej firmy, ale także dla klientów. Zwłaszcza jeśli witryna ma możliwości płatności.

Za kulisami witryna może wykorzystywać przestarzałe technologie, kod i standardy. Może to wpływać na szybkość lub ranking strony z powodu błędów w sztuce standardu. Upewnij się, że witryna działa pełną parą, z nowoczesnymi standardami i praktykami internetowymi.

W przypadku takich rzeczy jak aktualizacja Magento 1 do 2 po prostu nie ma sensu omijać problemu. Magento 1 przestał już być aktualizowany, ponieważ jego żywotność dobiegła końca w czerwcu 2020 roku. Oznacza to, że jeśli masz jakiekolwiek problemy z bezpieczeństwem, aktualizacje, które je naprawią, przestały istnieć.

2. Design

Czy twoja witryna wygląda tak, jakby pochodziła z lat 90.? Nie tylko pozostawia to niepewne wrażenie na użytkowniku, ale też nie przedstawia twojej firmy tak, jak należy. Użytkownicy postrzegają stronę internetową firmy jako jej wizytówkę – i tak to też powinno się odzwierciedlać.

Wyobraź sobie, że odwiedzasz dwie witryny internetowe z dokładnie tymi samymi usługami. Pierwsza wygląda na przestarzałą, zdezorganizowaną i nieatrakcyjną wizualnie. Druga wygląda nowocześnie, czysto i lekkostrawnie. Którą byś wybrał? Są szanse, że wybrałbyś tę drugą.

3. Funkcjonalność

Technologia szybko się zmienia, a strona internetowa może równie szybko stać się przestarzała. Aby była na czasie, a przede wszystkim aby była nowoczesna, powinna zostać odnowiona i zaktualizowana. Przyjmij i zastosuj nową technologię, aby wykazać się wzrostem i stabilnością.

Witryna firmowa powinna stale ewoluować, by zapewnić lepszy UX / UI oraz zoptymalizować istniejący projekt, w oparciu o dane analityczne, w celu uzyskania lepszych współczynników konwersji.

Nadal nie jesteś pewien, czy twoja witryna wymaga aktualizacji?

Zadaj sobie następujące pytania dotyczące twojej strony firmowej:

  • Czy witryna jest dostosowana do urządzeń mobilnych?
  • Czy firma w ogóle zmieniła się od czasu uruchomienia ostatniej witryny?
  • Czy witryna wygląda nowocześnie?
  • Czy witryna internetowa działa dobrze we wszystkich technologiach (przeglądarki, rozmiary ekranu, urządzenia itp.)?
  • Czy ta witryna jest lepsza od stron konkurencji?
  • Czy obecna witryna internetowa stale się rozwija?
  • Czy klienci komplementują moją witrynę?
  • Czy witryna jest zgodna z moimi obecnymi celami biznesowymi?
  • Czy jestem dumny, że mogę udostępniać swoją witrynę potencjalnym klientom lub pracownikom?
  • Czy lubię przeglądać moją witrynę?

Jeśli odpowiedziałeś „nie” na większość z nich, wiesz, co musisz zrobić…

Jeśli odpowiedziałeś w większości „tak”, z kilkoma wyjątkami, może istnieć kilka szybszych i tańszych alternatyw, które mogą wystarczyć na krótszą metę.

Nie jesteś gotowy na pełne przeprojektowanie?

W rzeczywistości zawsze powinieneś przerabiać stronę internetową, aby poprawić konwersję i zapewnić lepsze wrażenia użytkownika. Zdajemy sobie sprawę też z tego, że często o tej pracy możesz zapominać, zwłaszcza gdy jesteś zajęty opieką nad klientami.

Jeśli nie robiłeś tego od jakiegoś czasu, możesz zrobić chociaż to:

  • Zaktualizuj dowolne obrazy.
  • Sprawdź, czy treść nadal odzwierciedla twoją działalność i odpowiednio ją zaktualizuj.
  • Opublikuj nowy blog / dodaj nową zawartość.
  • Opublikuj ponownie pozytywne opinie.
  • Zaktualizuj swoje portfolio.

Zakładając, że twoja witryna jest nadal bezpieczna i atrakcyjna wizualnie, zapewni to jej tak zwany revamp (odświeżenie), bez konieczności pełnego przeprojektowania, ponadto pozwoli odbiorcom zobaczyć, że firma jest aktywna i aktualna.

Jest też więcej opcji strategicznych, np. skorzystanie z narzędzi analitycznych:

  • Zobacz, które strony są twoimi najczęściej używanymi stronami wyjściowymi. Spróbuj zmienić informacje na tej stronie, aby zmniejszyć współczynnik wyjść.
  • Sprawdź, które strony docelowe mają najwyższy współczynnik odrzuceń i spróbuj obniżyć tę liczbę.

Czy więc powinieneś zaktualizować swoją witrynę?

Ostatecznie to, co robisz ze swoją witryną firmową, jest twoją decyzjąa. Wróćmy jednak do tego, jak trafiłeś na tę stronę.

Zastanawiasz się, czy Twoja witryna wymaga przeprojektowania? Bo jeśli tak, to prawdopodobnie tak.

Strony internetowe - komu zlecić?

Poniżej przedstawiamy ranking 18 444 Specjalistów od Stron Internetowych najlepszych w 2024 roku w poszczególnych miastach powiatowych:

Więcej poradników o stronach internetowych